Reklamační řád
Hotel Avion***
Reklamační řád
Právo na reklamaci
- Zjistí-li host vadu je oprávněn uplatnit reklamaci. Host reklamuje vadu neprodleně u pracovníka, který službu hostovi poskytnul. O uplatněné reklamaci rozhodne pověřený pracovník ubytovatele. V případě nutnosti bude sepsán reklamační protokol, v němž bude uvedeno, v čem vada spočívá. Pověřený pracovník je povinen po posouzení rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do 7 dnů.
- Reklamaci uplatňuje host na recepci. Pokud to povaha reklamované služby vyžaduje, je nutné, aby host při uplatňování reklamace předložil rovněž věc, u níž vadu reklamuje.
- Při poskytování ubytovacích služeb má host právo požadovat odstranění vady, vztahující se ke způsobilosti a vybavení pokoje. Nelze-li vadu odstranit, bude poskytnuto náhradní plnění služby. Není-li možno poskytnout náhradní plnění, bude poskytnuta sleva z cen služby.
- Při poskytování stravovacích služeb může host požadovat bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, není-li dodržena správná: jakost – hmotnost – míra – teplota nebo cena.
- Reklamace z důvodů jakosti a teploty pokrmů a nápojů uplatňuje host po ochutnání a přímo u obsluhujícího personálu restaurace.
- Reklamace z důvodů měr a vah uplatňuje host před konzumací. Vady potravin a pokrmů se považují za vady neodstranitelné.
- Vyskytne-li se vada potravin a pokrmů, má host právo uplatňovat výměnu nebo vrácení z zaplacení částky přímo o obsluhy restaurace.
- Spotřebitel při uplatňování reklamace předloží doklad o zaplacení služeb, jejichž chyby reklamuje.
Tento Reklamační řád vstoupil v platnost a účinnost dnem 1.6.2018.
Za Hotel Avion
Jméno: Aleš Malina
Funkce: Jednatel společnosti